براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

تولد۳سالگی

1396/12/25 23:21
نویسنده : maman fariba
189 بازدید
اشتراک گذاری



هر روز که می گذرد شاهد بزرگ شدنت هستم.

هر روز به اندازه یک روز بزرگ تر می شوی.

انگشتان کوچکت بزرگتر می شوند و قوی تر، تا انگشت مرا محکم تر میان  آنها

بفشاری و مطمئن  شوی که در هر لحظه در کنارت هستم.

هر روز که می گذرد عشق من به تو صد چندان می شود.

 
سه سال  از آمدنتون می گذرد،

شما بزرگ می شوید

 و من
 هر روز که می گذرد،  در دریای عشق به تو کوچکتر می شوم.

پسرای گلم تولد۳سالگیتون مبارک

چندشب پیش یه تولد کوچولو خودمونی گرفتیم براتون خاله جون و عمو محسن و آبیجی الینا و عزیز شیرین و آقاجون اومده بودن خونمون
منم یه کیک کوچولو به شکل باب اسفنجی خریدم براتون شما عاشق باب اسفنجی هستید هرجاهم عکسشو میبینید میگید مامان لَلُود (تولد)
عزیز وخاله جون اینا براتون کادو آورده بود
بابا براتون ماشین کنترلی نیسان خریده بود
چه ذوقی میکردید

فردای تولدتون دایی اینا هم اومدن خونمون براتون کادو تولد آورده بودن
شماهم با علیرضا و فاطمه و محمدیاسین بازی میکردید

راستی همشون برای من عیدی هم آورده بودن
۲روز بعد عمه نسرین و عمه صالحه هم براتوت کادو آوردن عمه نسرین براتون ماشین قدرتی خوشگل خریده بود عمه صالحه براتون تفنگ خریده بود

دست همگیشون درد نکنه

راستی هفته ی پیش ۴شنبه سوری بود تعحب میکردید از آتیشهایی که روشن کرده بودن و سروصدای ترقه هآ  ما که بیرون درنیومدیم شام هم خونه عزیز شیرین دعوت بودیم همه دایی ها هم بودن  ما عیدی عزیز وروز مادر رو هم دادیم بعداز شام رفتیم خونه عزیزخدیجه عیدی و روز مادرهم دادیم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)