براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

شعرهایی که امیر حسین و امیر عباس به زبون خودشون میخونن...

1397/6/12 17:17
نویسنده : maman fariba
314 بازدید
اشتراک گذاری
تَتَل متل توتوله
آوه حسن چجوره
نه شیر نه شیر نه شیردون
آوشو هندستون بردن
اِک زن اوردی بستون
اسشمو بذار خاله گیزی
درور کلاش گیرمیزی
♡♡♡♡♡♡
توپولویم توپولو
صورتم پثل هولو
مامان اوبی دارم
پیشینه توی خونه
میبافه دونه دونه
پیپوشم خوشگل میشم
پثل دسته گل میشمممم
♡♡♡♡♡♡
اورباغه مهمون داره
قوری و فنجون داره
چایی میریزه با قوری
تو فنجون بولوری
قند تو قندونش عو
قندارو موش نخوردخودش
تپلی (دولپی) خورده
♡♡♡♡♡♡
یه توپ دارم ایل ایلیه
سرخ و سفید و آبیه
میزنم زمین هبا میره
نمیدنم تا عوجا میره
من این توپو نساستم
مشقامو خوب سیسیستم
بابام بهم جایزه داد
یه توپ ایل ایلی داااد
♡♡♡♡♡♡
یه روز یه آقا خرگوشه
رسید به به بچه موشه
موشه دوید تو سوخاخ
خرگوشه عوفت آخ...
وایسا وایسا کارت دارم
من خرگوش بیزازارم
موشه از تو سوراخ
یواش یواش اومد بیرون
یه نگاهی کرد به خرگوش
دید که گوشاش دیزازه
دهنش بازه..
شاید میخواد بیدورتم
یا با خودش بیبرتم
پس میرم
پیش مامانم آنجان می مانم
مادر موشه عاقل بود
زنی باهوش و آمل بود
یه نگاهی کرد به خرگوش
گفت نترس جانم اون مهمونه
برو پیشش سلام کن
بیارش خونه
♡♡♡♡♡♡
پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
12 شهریور 97 22:30
تشویق
maman fariba
پاسخ
محبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
13 شهریور 97 7:59
افرین دوقلو های دوست داشتنی. گل
maman fariba
پاسخ
مرسی خاله جونیگل
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
13 شهریور 97 14:53
تشویقتشویق
maman fariba
پاسخ
محبت
عمه فروغعمه فروغ
14 شهریور 97 9:11
خدا حفظشون کنهمحبت
maman fariba
پاسخ
ممنون سلامت باشیمحبت
مامان نوشینمامان نوشین
26 شهریور 97 21:44
ای جان چه بامزه خنده
maman fariba
پاسخ
خنده