براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

محرم۹۷

1397/6/22 16:05
نویسنده : maman fariba
298 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای گلم
این چهرمین محرم هستش کنار هم هستیم.
آقاجون صفی اله براتون زنجیر و دوقل خریده برای الیناو محمد یاسین هم خریده
شما اولش نمیدونستید که با زنجیر و دوقل باید چیکار کنید
حالام که یاد گرفتید دوقل میزنید تو خونه سرمنو و بابا رو میبرید اولی اشکال نداره...

الان که دارم این پست رو مینویسم
۳محرم هستش ۵شنبه ۲۲شهریور۹۷ امیرعباس روی پام خوابیدی و امیر حسینم کنارم خوابیدی رو زمین
نوحه عموعباس رو گوش میکنم...
عشقای من امیرحسین و امیرعباس بیمتون کردم به نام امام حسین و حضرت عباس... آرزومه سینه زنشون باشیدعزیزای من

فردا مراسم شیرخوارگان حسینیه
صبح میخوام ببرمتون مصلی رباط کریم
آخه نذرمه که ببرمتون هرسال
اونجا حس حالی عجیییییییب داره...

دعا میکنم به حق این روزهای عزیز
دعا میکنم به امام حسین و حضرت عباس به حق حضرت علی اصغر همممممممممه اونایی که اولاد میخوان خدا بهشون اولاد سالم بهشون بده

شب اول محرم با بابا رفتید هیئت بهتون سپرده بودم و قول گرفته بودم که بابا رو اذیت نکنید یا شلوغ نکنید....
گفتم رفتید سینه بزنید حسین حسین یاحسین بخونید

ولی مثل اینکه زیر قولتون زده بودید🙄🙄

از هیئت اومدنی بابا برام چای گرفته بود از ایستگاه صلواتی
امیرحسین بدوبدو اومدی گفتی مامان..مامان.. برات چایی خریدیم🤣
اینم عکساتون

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نفیسهمامان نفیسه
24 شهریور 97 14:54
امام حسین حافظتون باشه
maman fariba
پاسخ
ممنون سلامت باشی
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
28 شهریور 97 6:35
💕💕💕💕
maman fariba
پاسخ
گلگل