براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

شلوغ کاری امیرعباس

1397/10/12 2:07
نویسنده : maman fariba
291 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای گلم امیر حسین امیرعباس 

روز به روز بزرگ و بزرگتر میشوید وکارها و حرفهای جدید یاد میگیرد بعضی وقتا یه کارایی میکنید منو بابایی از خنده غش میکنیمخنده و حرفهایی میزنید قند تو دلمون آب میشه.محبت

صبح ها که بیدار میشید سلام و صبح بخیر میگید. همیشه خندون و مهربون از خواب بیدار میشید. عاشق شبکه پویا هستید اکثر کارتون هاشو دوست دارید و باهم تماشا میکنید.

بعداز صبحانه همیشه میگید ماماااان صبحانه خوردیم کجا میریم و اگر قرار باشه جایی بریم میگم مثلا خونه عزیز یا خونه خاله یا بیرون میریم...

اگه جایی هم نریم میگم که جایی نمیریم و میرید اتاق با اسباب بازیهاتون بازی میکنید.

البته بیشتر ریخت وپاش میکنید تا بازی....غمگین

امیر عباس چند وقتی هست خخیلی شیطنت میکنی و بعضی وقتا یه کارای خطرناک میکنی..به همه جا هم سرک میکشی این روزا یکم اذیتم میکنی اصلا یه لحظه نمیشه ازت غافل شد..یه سری که من آشپزخونه بودم وشام درست میکردم یهو بخودم اومدم دیدم خونه سکوووت و تو وامیرحسین نیستید اومدم اتاق دیدم بلهههههه دوباره شلوغ کاری راه انداختییییییی... شونه رو برداشته بودی و دونه دونه سوزناشو درا‌اورده بودی...‍ ازدست کارای تو به ‌‌در جای باطری کنترلهای تلویزیون و دی وی دی چسب میزنیم که باطریاشو درنیاری اینورو اونور بندازی ‌‌مام‌ ‌‌پیداش نکنیم راستی اینم بگم چتدماه پیش کنترل تلویزیون رو نمیدونیم کجا انداختید پیدا نمیکنیم.... یکی توخونه داشتیم واس تلویزیون قبلیمون بود داشتیم اونو استفاده میکنیم..روزهایی که میریم خونه عزیزشیرین قبلش من به عزیز زنگ میزنم و هماهنگ میکنم بعضی وسایلهارو قایم کنه که گم یا خرابش نکنید...ツاونجاهم گیر میدید به پشتی ها ومیارید ایستاده تکیه اش میدید به مبل و سرسره بازی میکنید بعضی وقتام خونه درست میکنید بازی میکنید یا مغازه درست میکنید یکیتون فروشنده میشید و یکیتون خریدار ツیکم بعد که آقاجون از سرکار میاد نیم ساعتی شمارو بازی میده و کللللللی بهتون خوش میگذره و کیف میکنید.

ولی بعض وقتام یکسررررره باهم دعوا میکنید...سکوت

راستی بعضیوقتا غذا درست میکنم خیلی دوست دارید کمکم کنید منم بعضی موقع ها مثلا مواد کوکو و....اینا باشه میذارم که هم بزنید و بعدش میشینید روی اپن به آشپزی من تماشا میکنید چققققققدم سوال میپرسید مامان این چیه داری چیکار میکنی و..........بعضی وقتا خودتون چیزی رو که واسه شام یا ناهار دوست دارید رو به من میگید رو درست میکنم...

ماشااله وخداروشکر همه نوع غذاهارو دوست دارید.

امیرحسینم امیرعباسم پسرای گلم الان شما نام امام ها رو تا امام هفتم بلدید و و سوره توحید و کوثر رو بلدید میخونید.

چندتام شعرهای جدید یادگرفتید

شعرهایی که بلدید⇦⇦انواع میوه ها _باغ وحش_ مهدی زهرا_من پسرم من پسرم.هستش

قوربونتون بشم من پسرای گلم دوستتون دارم♡♡♡گلگل

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
12 دی 97 6:40
نااازی چ خوبه ک با هم همبازین

خدا حفظشون کنه
maman fariba
پاسخ
ممنون عزیزم سلامت باشی  آره باهم همبازی هستنآرام
مامانمامان
12 دی 97 23:55
زنده باشن این گل پسرا
maman fariba
پاسخ
ممنون عزیزم سلامت باشی
فاطمه مامان فاطمه مامان
2 بهمن 97 19:07
آفرین به گلپسرای ناز 
maman fariba
پاسخ
🤗😉