براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

روزمادر۹۹

1400/6/24 22:06
نویسنده : maman fariba
226 بازدید
اشتراک گذاری
ششمین سال مادربودنم🤱
مرسی از همسرمهربونم
مرسی از پسرای دوست داشتنیم

مادر شدن یه حسیه که تا وقتی تجربش نکنی درک درستی ازش نداری
 از اون حسا که تو طول زندگیت خیلی درموردش میشنوی  ولی بازم  نمیفهمی  یعنی چی
 بارها از زبون مامانم  میشنیدم که میگفت:
 بزار خودت مادر شی یا تا مادر نشی نمیفهمی من چی میگم
اینا گذشت و گذشت تا.........................
 بله تا بالاخره منم مادر شدم
 حالا با تمام وجودم نه تنها حرف های مادرمو باور کردم  که با تمام  مادر های دنیا  همدردی میکنم
 انگار یه دریچه ی جدید  روبروم باز شده
 انگا ر ما مادرها زاییده شدیم برای نگرانی و دلشوره
 پسرای گلم ۶سالشون شده و تو این ۶سال انگار منم دارم یکبار  دیگه رشد میکنم
 با هر گریشون با هر خندشون منم  همون  حس رو تجربه میکنم
دنیا با وجود بچه ها خیلی خیلی قشنگتره
مادر بودن  از اون حس هایی هستش که به تو اجازه نمیده  نسبت به سلامتی و شادی هیچ بچه  ای بی تفاوت باشی
از وقتی مادر شدم دوباره دارم  کارتون نگاه میکنم
 شعر ها ی کودکانه میگم
 بازی میکنم
 دنبال راه حل های جدیدم برای خوشحال  کردن پسرام
در کنار سختی های  مادر بودن و مسئولیت های مختلفش این حس رو خیلی دوست دارم
 حس کودک شدن
 این که دوباره بچه میشی و بچگی میکنی🤱

#دوقلو#امیرحسین#امیرعباس#پسرای#گلم#همسرمهربونم#روزمادرمبارک#خاطره#مادربود
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)