براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

خونه تکونی

1395/12/9 2:18
نویسنده : maman fariba
396 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای گلم سلام

الان که دارم این پست رو مینویسم ساعت۲و۵دقیقه اس و شما وباباجون خوابیدید.

کار خونه تکونی من تموم شده یه کمیش مونده که جزیی هستن.

۲هفته پیش آشپزخونه رو بهم ریختم که همه چی رو بشورم شما ک خوشبحالتون بود تواین شلوغی وبهم ریختگیولی چون نمیتونستم کارامو خوب انجام بدم وازاونجایی ک شما گل پسرام شیطنتهای زیادی دارید کارامو میذاشتم موقعی ک ظهرا میخوابیدید انجام میدادم.

بعدکه کار آشپزخونه تموم شد سرهفته جمعه ک باباجون خونه بود کمک کرد اتاق شما رو با اتاق خودمون جابجا کنیم.

امیرحسین وامیرعباس عزیزای من شما کلی ذوق میکردید.

از صبح ساعت۸کارما طول کشید تا۶غروب.

دست باباجون درد نکنه کلی کمک کرد.

موند تمیز کردن پذیرایی ک اونم ۳روز پیش شروع  کردم

امروز تموم شد.

البته بعضی از وسایلهامونو عوض کردیم

از همینجا از باباجون تشکر میکنم بابت کمکهاش و تعویض وسایلها.

 

راستی امیرعباس جان چند روز پیش که کنار باباجون نشسته بودی وغذاتو میخوردی یهو خیلی اتفاقی قاشقو پرت کردی سمتTV تلوزیونمون شکست.

فدای سرت پسرم.

باباجون فردای همون روز رفت تلوزیون خرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)