براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

مسافرتهای عید۹۶

1396/1/11 15:37
نویسنده : maman fariba
189 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین جان وامیرعباس جان عشقای مامان

۶فروردین رفتیم فرودگاه آقاجون مامان جون وعمه جون رو بدرقه کردیم رفتن کربلا

ماهم فرداش با خاله اینا  و آقاجون اینا رفتیم شهرستان ۳روز موندیم اونجا

۱روز هم موندیم شهرستان سمت فامیلای بابا جون

تواین چندروز شما خیییلی بازی کردید یکسره تو حیاط بودید و بازی میکردید

اونجا روزا هواش خنک بود ولی شباش سررررد بود.

امیرحسین مامانی تو شب اول غریبی میکردی نمیخوابیدی آخرش منو بابایی با ماشین بردبمت بیرون گشتیم و تو ماشین خوابت بردخواب و برگشتیم خونه

من هم سرماخورده بودمناراحت یکم حوصله نداشتم بدنم درد میکرد ولی تا فردای اون روز حالم خوب شد بهتر شده بودم.

خونه همه فامیلای من رفتیم و خییییلی خوش گذشت.لبخند

۱روزی هم که موندیم شهرستان قوزلو اونجا هم خونه فامیلای بابایی رفتیم.خوش گذشت ولی امیر عباس مامانی تو شبو خوب نخوابیدی ترسیده بودی.

بابا یکم بغلش گرفتت و خوابت بردخواب

صبح صبحانه خوردیم و ناهار رفتیم خونه بابابزرگ بابا و بعد ناهار رفتیم همدان

تو جاده ی همدان پراز برف بود شما تو ماشین خوابتون برده بود وخواب بودید 

بابا کنار جاده ماشینو نگه داشت و منو بابا یکم برف بازی کردیم ولی من دلم پیش شما موند گفتم ای کاش بیدار بودید و باهم۴تایی برف بازی میکردیم.نگران

خلاصه اینکه رسیدیم همدان رفتیم باباطاهر_گنج نامه _تپه عباس آباد 

وای هواچقققد سررررد بوووود قرار بود شبو بمونیم همدان تو هتل ولی چون هوا خیلی سرد و برفی بود دیگه نموندیم و برگشتیم ب سمت تهران.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نوشین
29 فروردین 96 3:37
ای جوووونم انشاالله همیشه به سفر و شادی، قربون امیرا با تیپای خوشگلشون 😚😚😚😚
مرسی نوشین جون فدای تو
maman fariba
پاسخ
مرسی نوشین جونم فدایی داریمحبتمحبت