براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

روزپدرسال۹۶

1396/1/23 15:47
نویسنده : maman fariba
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول از همه میلادباسعادت امام علی (ع)و روزپدر رو به پدر عزیزم وپدرهمسرم  تبریک میگم.

ازهمینجا این روز قشنگو من واز طرف امیرحسین و امیرعباس به باباسعید همسر عزیزم تبریک میگم.

اختصاص سعید⇦سعید عزیزم مردزندگیم فقط اینو بدون هروز بیشترازقبل عاشقت میشم و ازته قلبم دوستت دارم♡♡♡

انشاالله سایه شون بالاسرمون باشه.

امیرای من حسآآآآبی بابایی هستن پدرو پسرا خییییلی باهم جورن.

وقتی بابایی از سرکار میاد درو که باز میکنم تا بابا از پله هابیاد بالا صداش میزنید بابا بابا...بال بال میزنید که بپرید بغل بابایی.

واسه روز پدر من ساعت مچی خریدم واز طرف شما گل پسرا ۲تا تیشرت خریدم.شبش هم کیک پختم و ژله کاراملی درست کردم.

برای هردو آقاجونها هم پیراهن خریدیم و با یک شاخه گل.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)