براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

تولدالینا

1397/11/14 23:43
نویسنده : maman fariba
276 بازدید
اشتراک گذاری

رسیدیم به بهمن ماه دومین ماه زمستانی
من فصل زمستونو خیلی دوست دارم
مخصوصا اگه بررررف بباره اینو همه اونایی که منو میشناسن میدونن که چقدررررعاشق برفم...
امیرحسین وامیرعباس عشقای من بزرگ میشویدو بزرگتر..
شیطنتهاتونم بیشتر شده باید بیشتر هواسم بهتون باشه
یه روز که بارون میبارید و منم هوای بیرون رفتن زده بود به سرم لباساتونو پوشوندم و رفتیم بازار روز یه چرخی زدیم قول داده بودم براتون قلک بخرم
وخریدم وشما قول دادید که پولاتونو بتدازید قلک تا وقتی پرپرشد براتون دوچرخه بخریم
چه ذوقی میکردید که زود قلکتون‌پربشه و دوچرخه بخریم براتون
۱۳بهمن روز تولد الینا دخترخاله اس خاله پریسا وعمومحسن مثل هرسال برای الینا تولد میگیرن و همه رو دورهم جمع میکنه مثل هرسال تولد الینا خخخیلی خوش گذشت تم‌تولدش میشا ماشا بود
خاله هم برای الینا عروسکشو خریده بود
کیکشم‌شکل میشا بود.
حال وهوای عید داره میرسه...
امسال میخوام کارخونه تکونی رو زودتر شروع کنم

،

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 خرداد 98 23:58
به وب منم سربزنین ممنون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 خرداد 98 13:33
خوش باشید همیشه😘
maman fariba
پاسخ
قوربونت مرسی عزیزم
تیم خانه خلاقیتتیم خانه خلاقیت
14 دی 99 1:00
شادباشید 🌹🌹