براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

قشنگترین سوپرایز💝

1398/11/26 6:00
نویسنده : maman fariba
97 بازدید
اشتراک گذاری

باشما بودن احساس قشنگی در من به وجود می آورد که به هیچ عنوان قادر به توصیفش نیستم .

شنیدن صدای دلنشینتان گرمایی را در وجودم بیدار می کند که هرچه درد و غم هست را از من دور می کند .

دیدن چشمان زیبا،شیطون و مهربانتون در من شور زندگی به وجود می آورد .

دستان کوچک و کودکانه تان وقتی به دور گردنم حلقه می زند مرا با خود به دنیایی می برند که هیچ چیز را با آن معاوضه نخواهم کرد .

حرف زدن و درد دل کردن با شما آرامشی دارد که همه ی چیز های دیگر را از یادم می برد .

عزیزانم از صمیم قلب دوستتان دارم و بهترین ها را برایتان آرزومندم... وقتی اومدم مهد کودک دنبالتون
تا اومدید حیاط گفتید مامان مامان چشماتو ببندچشمامو بستم
یهو که چشماموباز کردم دیدم برام یه نقاشی خوشگل کشیدید وگفتید مامان جونم روزت مبارک
خخخخخیلی خوشحال شدم اولین نقاشی که کشیدید و بمن کادو دادید
مرسی پسرای قشنگم بهترین و بهترین سوپرایز زندگیم بود پنجمین روز مادر کنار امیرا
#دوقلو#امیرحسین#امیرعباس#امیرا#روزمادر#خدایاشکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)