براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

تولد۱سالگی امیرحسین و امیر عباس

1394/12/20 2:04
نویسنده : maman fariba
356 بازدید
اشتراک گذاری

بَه چه شب قشنگیه دلم چه تاب تاب میزنه توی خونمون مهمونیه جشن تولد منه 

 

 

 

مبارکه مبارک تولدت مبارک   مبارکه مبارک تولدت مبارک

 

 

 

 دوستای خوب من باهم میان یا تک تک روی منو میبوسنو بهم میگن مبارک

 

 

 

مبارکه مبارک تولدت مبارک مبارکه مبارک تولدت مبارک

 

 

 

هدیه میارن واس من قشنگه هدیه هاشون راضی به زحمت نبودم درد نکنه دستاشون

 

 

 

بابام میاد برای من کیک تولدمیاره مامان خیلی خوب من شمعهارو رو کیک میزاره 

 

 

 

⇧⇧⇧این ترانه تولدتون بود⇧⇧⇧

 

 

 

امیر حسین جان و امیرعباس جان تولدتون مبارک

 

منو بابایی شما رو بردیم آتلیه و ۳تا عکس خوشگل گرفتیم 

 

 

 

امشب منو بابایی کلی تدارک دیدیم ومهمون دعوت کردیم که تولد۱سالگیتونو جشن بگیریم 

 

 

 

تم تولدتون رو باب اسفنجی انتخاب کردم و کلی بادکنک و تزیینی خریدم و خونه رو تزیین کردم ومنو بابایی کیک تولد سفارش دادیم جشن تولد تون به همه خوش گذشت و شما هم کلی با بچه های دایی و عمه و خاله بازی کردید.

 

راستی پسرای گلم شما الان چهار دست و پا میرید

 

از همینجا از بابایی تشکر میکنم که هیج کم و کسری نذاشت  و اون طوری که دوست داشتم  پیش رفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)