براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

شب قدر۱۳۹۶

1396/3/25 17:9
نویسنده : maman fariba
161 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان به قدر تزدیک میشود...

شبهای قدر فرصت میوه چینی اند!

وما...

برداشت میکنیم هرآنچه رادریکسال درزمین قلبمان کاشته ایم

خداجان عمریکساله ام رابراندازمیکنم.هیچ نقطه ی روشنی برای دریافت کرامتت نمیبینم.

اما...

مهربانی یکساله ی توراکه مرور میکنم، دلم به لیلة القدر این رمضان نیزقرص میشود

سالهاست که رسم میان ومنوتو همین بوده

من...یکسال...راخراب کرده ام

وتو...سال بعدرانیکوترین تقدیرنوشته ای.

چه رازی هست میان توواسم"رحمانت"...

که ازهرچه بگذری مهربان پاشیدن رو بربندگانت رها نمیکنی؟

سیاه دل ترازهمیشه...

وشکسته ترازهرسال...

چشم براه لیلة القدرنشسته ام

امایقین دارم که سهم عظیمی ازعـــــ♡ــــــشق رابرای کنار گذاشته ای

من بیتو تمام میشوم دلبرم

دفترتقدیرم راازهرچی خالی کنی خیالی نیست

اما تقدیرمرا ازلمس وجودت خالی مکن

من بدون تو یعنی تمام...

توتنهاثروت قابل شمارش خدا...

ومن...

به انتظار سهم بیشتری ازتو گوشه سفره رمضانت را رها نکردم

رحمان جز مهر مگرمیداند؟

لیلة القدر مرا به طوفانی از مهرتتکان بده

یا رحمان...یارحمان...یارحمان

 

تواین شبهای عزیز دعا برای سلامتی فرج آقا امام زمان فراموش نشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)