براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

تولد

1393/12/20 1:49
نویسنده : maman fariba
178 بازدید
اشتراک گذاری

* نمیدونم دلم برا بارداری تنگ میشه یا نه !

 

وهمینطور برای زایمان!!

 

اوایل بارداری چقد حس خوبی بود

 

چ ارتباط قشنگی با نی نی  های تو وجودم پیدا کردم

 

چ زود حرکتشونو حس کردم و چ لحظه هایی رو باهاتون گذروندم....

 

خلاصه کلی تو این دوران خوش گذشت....

 

 

 

از اونجایی که قرار بود شما۲۴فروردین ۱۳۹۴بدنیابیایید و حال من ناگهانی بد شد دل درد گرفتم و فشارم رفت بالا

 

عزیزای من شما زودتر بدنیا اومدید  ۳۵ هفته تون بود که۲۰اسفند۱۳۹۳بدنیا اومدید

 

امیرحسین جان پسر گلم تو ساعت۱۵:۲۰ بدنیا اومدی  قد۳۵  وزن۲کیلو

 

امیرعباس جان پسر گلم تو ساعت ۱۵:۲۲بدنیا اومدی  قد۳۵  وزن۲کیلو و۵۰گرم

 

خانوم دکتر شما رو تمیز کردو آورد کنارم بوستون کردم بعد بردنتون که کامل بشورنتون و بیارنتون پیشم

 

خیلی خیلی خوشحال بودم که بعداز چند ماه انتظار دیدمتون

 بابایی خیلی زود تلاششو کرد و اومد به دیدنتون چشمای بابایی برق میزد خیییییلی خوشحال بود.

ولی من چون فشارم بالا بود منو بردن icuتا فردا ظهر  بعد رفتم بخش و شمارو آوردن پیشم شما خواب بودید و وقت ملاقات بود آقا جون عزیز و آقاجون و مامان جون خاله و عمو محسن و عمه هاتون و عمو و زنمو اومدن دیدن ماچه ذوقی میکردن همشون بغل میکردن و بوستون میکردن

 

بابایی هم خیلی خیلی خوشحال بود.

 

اینم عکس ۲روزگیتونه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)