براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

تولد۲سالگی امیرحسین و امیر عباس

1395/12/21 1:51
نویسنده : maman fariba
526 بازدید
اشتراک گذاری

عشقای مامان سلامقلبقلب

دیروز۲۰اسفند۹۵تولد۲سالگیتون بود چققققدر زود گذشت ماشااله قد کشیدید و بزرگ شدید فداتون بشم پسرای گلم.

چندروز پیش رفتم کیک سفارش دادم کیکتونو کارتونی انتخاب کردم شکل شیربود

دیروز ظهر وقتی شما خوابیدید من خونه رو با بادکنک و وسایل تژیینی خونه رو تزیین کردم شب قرار نبود کسی بیاد یعنی هییییچ کسی رو دعوت نکرده بودیم

 فقط ب آقاجون اینا گفتیم بیان.

عزیز خونه نبود رفته بود بیمارستان همراه مادربزرگ بابا بمونه.

بعدش خاله جون و دایی جون اینا اومدن واس من هم عیدی آورده بودن.

شب خوبی بود یه تولد ساده گرفتیم آقاجون هم کیک وکادو خریده بود و خاله جون و دایی جون هم دستشون درد نکنه.

 

نفسهای مامان تولدتون مبارک

خیلی دوستتون دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)