براے امیـــــرحسین♡امیـــــرعباس

خونه تکونی۹۶

1396/12/15 0:45
نویسنده : maman fariba
200 بازدید
اشتراک گذاری

اول اسفندبود که من کم کم کارای خونه تکونی رو شروع کرده بودم اول از اتاقا شروع کردم
البته موقع هایی که شما خواب ظهری بودیدااا
چون موقع هایی که بیدارید نمیذارد من کارامو انجام بدم شلوغ کاری و ریخت وپاش میکنید

کار اتاقا۴روزی طول کشید وقتی که تموم شد رفتم سراغ آشپزخونه مرحله سخت و خسته کننده
صبح شروع کردم شب تموم شد
۳روزبعدش زنگ زدیم قالیشویی که بیاد فرشارو ببرن بشورن
قالیشو هم ۳شنبه گفت میاد میبره
همون شب که قالیشو میخواست بیاد فرشارو ببره عمه صالحه و عزیز و آقا اومدن خونمون شب نشینی
قرار بود بابا اینترنتی براشون بلیط قطار بخره که ۴م عید برن مشهد
بابا هم براشون بلیط رفت و برگشت قطار خرید براشون.

خلاصه اینکه ساعت۱۲شب بود قالیشو اومد فرشارو برد فرشای خاله اینارو هم گفتیم برد
منم شب دیگه خوابیدم که صبح ۸پاشم کارای گردگیری رو انجام بدم تا فرشا رو بیارن تمون شه کارام
صبح که بیدار شدم و کارامو انجام دادم تموم شد


البته بگمآآآآا شماهم کم و بیش تو خونه تکونی کمک کردی بمن
همراه با شلوغ کاری

قوربون پسرای گلم بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)